.

2010-07-16 @ 21:16:26 Permalink Allmänt Kommentarer (6) Trackbacks ()





http://www.stacijshelton.com/wp-content/uploads/2009/02/light-at-end-of-tunnel61.jpg

Bismillah

Assalamu aleykum wa bk
All pris och tacksamhet tillhör Allah Skapelsens Herre för gåvan av islam.
jag heter Abdul Samad Är 24 år gammal bor i Göteborg är Gift och mitt intresse är islam.
avsikten med denna bloggen är att sprida lite kunskap om islam som jag hoppas jag kommer få nytta med inför mötet med min Herre och alla som läser det, och att vi som muslimer lär oss det och praktiserar det för vår Herres Nöje.  Jag Ber Allah ha barmhärtighet över oss och ger oss det bästa här i denna världen och i nästa.

om ni hittar något fel på denna blogg jag ber er kontakta mig jag är bara en bror som vill ha min Herre Nöjd över mig och vill sprida denna vackra religion som vi muslimer har fått.
och ingen människa är fel fri jag ber Allah skydda mig från att säga det som är fel och bara säga det som är gott amin.

Om någon vill kontakta mig så går det bra genom min mail [email protected]

Önska för din bror vad du önskar för dig själv, jag ber er mina syskon att göra duaa för mig och jag ber Allah ge er och era familjer det Högsta belöning i paradiset.

Kommentera gärna inlägg och säg vad ni tycker. och sprid sidan för den som kallar till gott får samma belöning som den som följer han i det goda utan att personens belöning minskas.

Sannerligen all pris och tacksamhet tillhör Allah jag ber Allah att acceptera detta från mig och er amin




Kommentarer

Postat av: As Sahakira

Salamu Alaykum!



Är du samma bror som har islam i göteborg bloggen?

2010-07-26 @ 05:02:18

Postat av: Abdal Samad

Wa Aleykum Salaam syster ja det är jag välkommen till min nya blogg.

2010-07-29 @ 18:22:28
URL: http://farooq.blogg.se/

Postat av: Chenore Palani

Mashalla så du va svensk och konventera till islam, hur gammal är du nu?

2010-09-08 @ 22:58:34

Postat av: Elvis

Selam.jag bor i Göteborg och vill praktisera om islam.

Så skulle vara uppskatat om nån kunde hjälpa mig till vilken väg ska jag ta.Selam Alekum

2010-10-01 @ 17:36:58

Postat av: abdal samad

wa alyekom salaam elvis om du vill mötas InshaAllah och prata och så så kan vi göra det bor i Göteborg med du kan adda mig på msn [email protected] eller skicka mail. så kan vi prata inshaAllah.. Må Allah underlätta för oss på den raka vägen. och leda oss till jennah JazzakAllaho kayran må Allah belöna dig för att du söker dig till islam och praktik amin

2010-10-02 @ 03:23:08
URL: http://farooq.blogg.se/

Postat av: Elvis

Selam Alekum bror.jag har addat dig på msn.

Selam Alekum

2010-10-04 @ 00:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback