en ny blogg

2010-07-16 @ 22:06:03 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Fred vare över er och Allahs barmhärtighet och välsignelser

Välkommen till en blogg som mest kommer fokusera runt islam,mitt liv, händelser och tankar, en blogg som skall vara aktiv med att ta upp ämnen som angår oss muslimer.
Ett ställe helt enkelt att diskutera hur vi skall bli bättre muslimer. Och komma närmare Allah Den Allsmäktige. Uppskattar kommentarer och synpunkter.
Jag ber Allah att välsigna denna blogg och låta varje inlägg jag skriver vara för Hans Nöje och kommer att öka min goda handlingar på vågen på domedagen.
Må Allah välsigna oss ALLA med uppriktighet,Guds fruktan,kunskap som nyttar och slutligen paradiset och skydda oss mot allt ont som leder till elden.
Må Allah förlåta oss för fåra misstag och det vi gör/säger/skriver som vi inte har någon rätt att göra amin


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback