Road Trip

2010-07-29 @ 19:36:43 Permalink Tankar Kommentarer (3) Trackbacks ()

 

http://inga.blogg.se/images/2006/skog_gallrad_1157177233_1571784.jpg

As Salam Aleykum wa bk



Idag kom man hem från en road trip med bröder. Till något hus i någon skog.
mycket fint det blev föreläsningar,bad,fotboll,kubb,pingis,och andra aktiviteter det kanske var mest för kidzen men det var kul Alhamdolilah.

Jag badade för första gången i havet sedan jag blev muslim det var ganska spännande med tanke på att jag är en riktig bad kruka som man säger.
Alla bröder badade och jag gick in i vattnet och hoppades på att vänja mig vid att det inte va så varmt och bestämde mig snabbt för att brotta ner en 13 åring. Jag tänkte att han skulle iaf lyckas få mig lite blött innan jag fick ner i han i vattnet och sedan var jag tillräckligt blött för att bara hoppa i med hela kroppen om jag hade gått på någon i min egen ålder skulle det bli för jobbigt om han van direkt så jag gick på kidzen haha

sedan blev det lite föreläsning mycket fint. Mycket god mat och somalisk te (socker,vatten,te och mer socker)

sedan här om dagen lärde jag mig något mycket grymt hur blir man av med jobbig syra i halsen ?
Jo man tar mjölk och blandar med salt! Det är sant det funkar! Allah akbar.
Det är det värsta när man skall sova så har man magsyra i halsen.

Mjölk+salt=Happy


sedan vad jag har lärt mig om mig själv är jag en dålig förlorare jag blev totalt Ägd på Kubb mot en bror han tog ner alla mina och jag fick typ inte ner någon Jobbigt.
Så därefter var jag tvungen att gå in och spela pingis och vinna över alla kidzen.
För att känna mig lite duktigt. Nää Spel och lekar är inte för mig. Dålig förlorare 'är ingen bra egenskap att man ens skall bry sig om att vinna liksom Må Allah skydda oss och botta våra sjukdomar i våra hjärta amin.
men det är skönt att komma hem.

Får börja uppdatera bloggen ordenligt nu inshaAllah.


Er bror i solnedgången /Abdal Samad Al Abyad


Kommentarer

Postat av: A

haha, inte förlora på kubb.. bra att du brotta ner den där 13 åringen...

2010-07-30 @ 16:13:27

Postat av: benjamin pape !

haha jag är ju tretton åringen

2010-07-30 @ 16:19:29

Postat av: AbdalMalik

:) jag tror den trettonåringen tar oss båda när han (om han) blir typ 15. Så du får ligga i o öva!!! fisabilillah :)

2010-08-04 @ 13:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback